Prilikom prve prijave za ulazak u aplikaciju potrebno je registrirati se.
Za uspješnu registraciju potrebno je unijeti sljedeće podatke:
- e-mail
- unijeti zaporku
- potvrditi zaporku
- broj police
- OIB
- aktivacijski kod
- nakon upisa potrebnih podataka pritisnuti gumb "Registriraj se"
U slučaju da ste zaboravili zaporku potrebno je kliknuti "Zaboravljena lozinka?". Otvara se zaslon za unos e-mail adrese na koji će se dostaviti nova zaporka.
Da biste dobili novu zaporku potrebno je upisati tražene podatke te kliknuti na "Pošalji"
Nakon uspješne prijave i registracije pojavljuje se početni zaslon.
Na početnom zaslonu aplikacije pri dnu se nalaze dvije opcije "Iskaznica" i "Moji podaci".
Pod "Iskaznica" imate pristup svojim iskaznicama.
Prikazuje se iskaznica dopunskog zdravstvenog osiguranja GO Health sa svim potrebnim podacima za korištenje iste.
U donjem desnom uglu nalazi se pristup za prijavu štete.
Pod " Moji podaci" imate pristup podacima koji su:
- Ime i prezime
- OIB
- MBO
- IBAN
Unutar pregleda svojih podataka možete urediti podatak o Vašem IBAN-u, te će se taj podatak koristiti prilikom isplate.
Ako aplikaciju ne koristite dulje od tri mjeseca potrebno se ponovno prijaviti u aplikaciju sa slijedećim podacima:
- e-mail
- zaporka koja je unesena prilikom registracije