Upute za korištenje aplikacije

Prilikom prve prijave za ulazak u aplikaciju potrebno je registrirati se:

 


Za uspješnu registraciju potrebno je unijeti sljedeće podatke:
  • e-mail
  • unijeti zaporku
  • potvrditi zaporku
  • broj police
  • OIB
  • aktivacijski kod
  • nakon upisa potrebnih podataka pritisnuti gumb "Registriraj se"



U slučaju da ste zaboravili zaporku potrebno je kliknuti "Zaboravljena lozinka?". Otvara se zaslon za unos e-mail adrese na koji će se dostaviti nova zaporka.




Da biste dobili novu zaporku potrebno je upisati tražene podatke te kliknuti na "Pošalji"




Nakon uspješne prijave i registracije pojavljuje se početni zaslon.

Na početnom zaslonu aplikacije pri dnu se nalaze dvije opcije "Iskaznica" i "Moji podaci".
Pod "Iskaznica" imate pristup svojim iskaznicama.



Prikazuje se iskaznica dopunskog zdravstvenog osiguranja GO Health sa svim potrebnim podacima za korištenje iste.
U donjem desnom uglu nalazi se pristup za prijavu štete.


Pod " Moji podaci" imate pristup podacima koji su:
  • Ime i prezime
  • OIB
  • MBO
  • IBAN




Unutar pregleda svojih podataka možete urediti podatak o Vašem IBAN-u, te će se taj podatak koristiti prilikom isplate.

 
Ako aplikaciju ne koristite dulje od tri mjeseca potrebno se ponovno prijaviti u aplikaciju sa slijedećim podacima:
  • e-mail
  • zaporka koja je unesena prilikom registracije
 


  Ispišite stranicu

Groupama osiguranje d.d.